pondělí 20. května 2013

Risk je zisk?

Protože o uplynulém víkendu se konaly jen fekální béčka ve Štramberku nebo výchoďák v Novém Městě nad Metují, přičemž obojí je dost daleko a první zmiňovaný byl podle map opravdu hnusný, zašel jsem se v sobotu proběhnout na první ročník běžeckého závodu v Brně na Riviéře - na Riviéra běh. Trať vypadala od pohledu pěkně, podařilo se mi nalákat Navru aby si přišel taky zasportovat, a navíc jsem tušil nízkou účast a vzhledem ke sponzorům i šanci získat nějaké kapříky.

Běželo se pěkně, zpočátku jsme byli na čele tři (s Tomem Buryškou a Ondřejem Pajerem, kterého jsem neznal). Za Čertíkem k mému překvapení Tom odpadl a zůstali jsme dva. Šel jsem tedy do čela, cítil jsem se dobře a docela jsem makal, ale soupeř se držel. Ale stejně jsem si věřil a jen čekal na správnou chvíli pro útok; to se mi nakonec vymstilo. V této prudké levotočivé zatáčce, která je navíc dost z kopce dolů, jsem si to chtěl co nejvíce zkrátit, ale asi jsem nezpomalil dostatečně a na štěrku jsem vysekl precizní parakotoul s dvěma hlavními styčnými body (levé koleno, pravý loket) a dvěma brzdovými špalíky (dlaně). Zvyklý z lesa jsem okamžitě vstal a pokračoval, ale jak jsem postupně zjišťoval rozsah poškození, docela mi zatuhly nohy a soupeř (kterému děkuji za fair-play gesto!), který prvních pár desítek metrů zpomalil a běžel se mnou, byl za chvíli fuč. Naštěstí můj náskok byl dostatečný, takže i tempem, které mělo k závodnímu dost daleko, jsem pohodlně udržel druhé místo. Takže risk v zatáčce se nevyplatil, ale aspoň si můžu užívat poukázky do akvaparku (kam teď se svým novým kamarádem na koleni stejně nemůžu), novou čelovku a plno dalších věcí...

Protože jsem strašný egoista a chci, aby všichni viděli jak zlověstně jsem vypadal, můžete se kouknout na pár fotek: těsně po startuzombie runkrvavý baron a válečný veterán.

Pozitivní je, že to asi taková tragédie nebude, a i když to bolí, tak jsem s tím bez úhony zvládl 10 km pěší výlet v noci lesem a na víkendové štafety budu snad připravený.

Žádné komentáře:

Okomentovat